Rozeznanie cenowe z dn 01.08.2017r. na materiały biurowe
I. Prowadzący rozpoznanie:
Stowarzyszenie Kraina św. Anny
ul. Kilińskiego1, pok.228
47-303 Krapkowice
II. Określenie przedmiotu zapytania:
Dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych
Treść specyfikacji podana jest w dokumencie PDF.
formularz ofertowy.docx (125,21KB)
rozeznanie cenowe 01.08.2017.pdf (487,08KB)
III. Miejsce i termin zgłoszenia wykonania przedmiotu rozpoznania
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu propozycję cenową w cenach brutto, wraz z ofertą szczegółową oraz kosztami transportu, najpóźniej do 08 sierpienia 2017r. (wtorek), do godziny 9.00 na adres e-mail: asystent@annaland.pl
IV. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami
Alicja Schwarzer, tel. 77/44 67 130, e-mail: asystent@annaland.pl
V. Termin wykonania przedmiotu rozpoznania
Dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych w komplecie wraz z fakturą VAT,
w terminie do 4 dni od momentu zlecenia wykonania przedmiotu zamówienia.
VI. Kryteria wyboru oferty, obejmują:
- koszt towaru,
- koszt dostawy,
- dostarczenie wszystkich towarów w/w terminie.
Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy na podstawie złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości, bądź rezygnacji z niektórych materiałów biurowych.
Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku.