Od dnia 9 września do 23 września trwają nabory na podejmowanie działalności gospodarczej oraz na rozwój niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej.

Rozeznanie cenowe z dnia 07.11.2017r. na materiały biurowe

Załącznik Nr 3. Rozeznanie cenowe  

Rozeznanie cenowe

z dnia 07.11.2017r  w/s  materiałów biurowych

I. Podmiot prowadzący Rozeznanie cenowe

Stowarzyszenie Kraina św. Anny
ul. Kilińskiego1
47-303 Krapkowice

II. Określenie przedmiotu Rozeznania cenowego:
Dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych
Treść specyfikacji podana jest w dokumencie PDF. 

DOCXformularz ofertowy.docx

PDFRozeznanie cenowe 07.11.2017.pdf

III. Miejsce i termin zgłoszenia wykonania przedmiotu rozeznania

Oferent przedstawi Stowarzyszeniu na formularzu ofertowym propozycję cenową wraz z ofertą szczegółową
i dodatkowymi informacjami, mające wpływ na wybór oferenta, najpóźniej do 13.11.2017r , do godziny 9:00 na adres e-mail: asystent@annaland.pl

IV. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami

Alicja Schwarzer Telefon 77 44 67 130, e-mail: asystent@annaland.pl

V. Termin wykonania przedmiotu rozpoznania

Dostarczenie do siedziby Stowarzyszenia  materiałów biurowych wraz z fakturą VAT,
w terminie do 4 dni od momentu zlecenia wykonania przedmiotu zamówienia.

VI. Kryteria wyboru oferty, obejmują m.in.:

VII. Klauzule Rozeznania cenowego:

Powrót na stronę główną