Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Niezwykła wyprawa

Z radością informujemy, iż w ramach umowy zawartej w dniu 28.12.2020 r. o przyznaniu pomocy  w ramach poddziałania 19.3 „Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 dla operacji pod tytułem: „Tożsamość kulturowa skarbem Kaszub i Opolan” wykonano kalendarz ścienny, kolorowankę ze wzorami haftu kaszubskiego w towarzystwie wzorów opolskich oraz grę planszową.

 

Kolorowanka:

PDFKolorowanka-strona-Kaszubska-web.pdf (11,97MB)

PDFKolorowanka-strona-Opolska-web.pdf (12,39MB)

Innowacyjna, oryginalna i niepowtarzalna publikacja kolorowanki składa się z dwóch okładek. Po jednej stronie książki znajduje się kolorowanka kaszubska, po drugiej zaś „do góry nogami” kolorowanka opolska.  Jedna połowa książki zawiera opis haftu kaszubskiego, jego powstania, szkół, kolorystyki oraz grafiki do kolorowania. Druga połowa książki zawiera charakterystykę wzorów opolskich a także opolskie grafiki do kolorowania. Całość kolorowanki połączona została stroną, którą można obracać do woli tak jak samą publikacją.

 

Kalendarz na rok 2022

PDFkalendarz 2022.pdf (6,87MB)

 

Gra planszowa: Niezwykła wyprawa

W projekcie stworzona została gra planszowa ukazująca atrakcyjność przyrodniczo-turystyczną obszarów obu partnerów projektu. Zawiera elementy strategii, planowania, rywalizacji i edukacji, podane w atrakcyjnej formie. Umieszczone są również kody QR, które w sposób innowacyjny łączą świat analogowy z cyfrowym, dzięki czemu gra jest bardziej atrakcyjna dla młodszego użytkownika. Dzięki QR kodom gra może być na bieżąco rozbudowywana o materiały zdjęciowe, edukacyjne, video, dźwiękowe i mapy.
Prowadzenie rozgrywek w grę planszową w  gronie rodziny, znajomych czy rówieśników jest doskonałą formą aktywności umysłowej podejmowaną poza obowiązkami zawodowymi, społecznymi, domowymi, nauką a w trakcie trwania pandemii i po jej zakończeniu niosącą odpoczynek i rozrywkę jej odbiorcom.
Dzięki grze zawierającej walory edukacyjne zaszczepiona zostanie w odbiorcach chęć osobistego poznania opisanych obiektów czy obcowania z przyrodą.