Uwaga benefijenci poddziałania 19.2 operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej!
W dniu 31.05.2017r. została zaktualizowana Instrukcja wypełniania wniosku o płatność na operacje w zakresie podejmowania działalności gospodarczej w ramach poddziałania 19.2 objętego PROW na lata 2014-2020.
Główne zmiany dotyczyły:
- załączników do wniosku o płatność pierwszej transzy, a w szczególności pozwolenia, zezwolenia i inne decyzje, których uzyskanie jest wymagane przez odrębne przepisy do realizacji inwestycji objętych operacją (pkt.7, strona 10-11 Instrukcji) jakie należy dołączyć w ramach rozliczania pierwszej transzy pomocy;
- załączników do wniosku o płatność drugiej transzy.
Polecamy również uwadze: Wyjaśnienie w/s zaświadczenia o uzyskaniu pomocy de minimis dla poddziałania 19.2 w zakresie podejmowania działalności gospodarczej